tisdag 31 maj 2011

Nu har sommaren kommit

En lång dag på jobbet blev det i dag. Jag började 7.00 i morse
och jag ska erkänna att inte var helt vaken, glömde på nycklarna till jobbet och matlådan.
Som tur jobbar jag på en skola så det finns ju mat som man kan få om man skulle vara lite för trött av sig.

Utelek hela eftermiddagen på fritids, jag spelade King med ungarna! 
Jag har världens bästa jobb, har alltid möjligheter att vara ute i alla väder!

Vi har kvällsmöte på jobbet en gång i månaden och i kväll var det dags igen,
 alltid segt när man börjat tidigt. Cyklade hem strax före 19.00 ... typ en 12 timmars arbetsdag!

Mötte M på väg hem, han var på väg till vallen för att titta på J´s match.
Jag lämnade av mina grejor hemma och cyklade ner till vallen.
En skön avkopplande stund med lite damfotboll efter denna långa och intensiva dag!
Damerna bärgade en vinst till, härligt!

Jag tror bestämt att det var sommaren som kom idag!
Vilken härlig värme!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...