söndag 5 juni 2011

Städa,städa...

Förberedelserna för studenten är i full gång.
Presenterna är inköpta, maten är planerad och själva studenten är på partyhumör!

En kall vind in över omgivningarna i går efter middag, från +27 till +15! 
Brrr, vad kallt!
Så i dag varit jag varit inne och storstädat huset, vilket var välbehövligt,
 inför den kommande veckans studentfirande.

Det är bra med lite gäster ibland för då blir huset ordentligt städat 
och jag gillar inte att städa så jag skjuter gärna upp städningen.
 Det påverkar mitt humör på ett negativt sätt! :)

Men nu är det snyggt och fint!
Och mitt humör är på topp igen!

Och i morgon en ledig dag till!
Kanske med lite värme igen...
Ha det gott!



2 kommentarer:

  1. Hoppas att du hade en underbar dag idag i värmen!
    Få se om vi ses på onsdag (jobbar du då?) det börjar spänna och trycka lite väl skumt nu...
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag är ledig på onsdag,men passerar skolan någon gång på fm. Så vi kanske ses!
    Det börjar ju närma sig...dags för lillebror att träffa storasyster! Ta hand om dig!
    Bamsekramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...