torsdag 5 maj 2011

Fotbollskväll på vallen

Match mot Djurgården i Svenska cupen på vallen.
 J är med i startelvan och jag är en stolt mamma på läktaren. Tyvärr blev det förlust med 0-1
 men en hedersam sådan.

Kvällen bjöd lite bättre väder så dunjackan fick stanna hemma.
Nu kan det bara bli bättre, tänker jobba lite i trädgåden i helgen så nu hoppas jag på sol och skön värme.
 M har varit vänlig och köpt armeringsjärn åt mig, ska försöka böja till dem som växtstöd till humlen.

Jag köpte en ny säng tidigare i veckan med förhoppning att jag ska bli bättre i ryggen
och faktum är att det redan känns bättre.
 Äntligen!


2 kommentarer:

  1. Men Louise, tänk va härligt. Blev d en ny del till M också? Hoppas att du sover gott i natt!!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack! M tycker han sover så bra ändå, men jag sover som en stock.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...