tisdag 14 juni 2011

Självförtroende kick!

Det börjar närma sig semester nu. Först är jag ledig på fredag, då ska jag och min kära M på konsert.
Så om jag räknar dagarna att arbeta så är det bara 6 dagar kvar!
Längtar!

Igår var det en mycket bra dag på jobbet. Via ett telefonsamtal fick mitt självförtroende
en ordentlig puff framåt och
det var så gott att höra, det kommer jag att leva på
länge, länge!




Det här fina smycket fick jag av min fina J när hon kom hem från Thailand i våras.
Jag tycker väldigt mycket om det!

Ikväll har jag varit fotbollsmamma i stereo. Två matcher samtidigt, en på A-plan och en på C-plan,
 det blev en förlust med 0-10 och en vinst med 10-0.
Och då kan man väl säga att det blev 0-0!

Innan läggdags blev det lite mys i soffan med lite popcorn.
Mumsmums!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...