lördag 11 juni 2011

Fantastiska dagar

Studenten är avklarad och i dag tar hela familjen det lugnt.
En del inomhus, andra på altanen i den härliga sommarvärmen!

Det har varit några helt fantastiska dagar för vår unga student!
Släkt och många vänner på kom på studentuppvaktningen
och studentmamman minns sin egen student...så kul det var!
 Fast det är ju några år sedan...


"Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer"



Grattis till studenten och lycka till i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...