söndag 3 november 2013

November

är här och har varit i snart en vecka.

Hela familjen drog söderut för att gratulera min mamma på hennes födelsedag i helgen. 
Det var henne jag stickade till.
Hon hade beställt en benvit mössa med lite häng och det kändes som hon gillade den. 


Vi flanerade lite på stan i lördags och hann med lite shopping.
Jag hade spanat in ett par garnaffärer som jag ville besöka men jag fick besviket känna på låsta dörrar. 
Allhelgonahelgen är ingen bra dag för att klämma och känna på garn fick jag konstatera.


Tillbaka i vardagen igen och jag studsar fram i mina nya joggningskor.
Så underbart sköna!


Fast det kostade mig en halv förmögenhet att få min fot kollad, beställa fotbäddar och köpa nya skor.
Men kan jag bli bra i min fot igen så är det värt alla pengar!

Efter jobbet blev det en träningsrunda på cykeln. 
Jag känner att jag behöver  ta tag i träningen igen för att må bättre och orka mer. 
En god början med cyklingen idag men det var lite väl kallt, +4, tyckte jag.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...