söndag 27 oktober 2013

Vintertiden är här...


och denna dag har känts som världens längsta.

Jag fick min fjärde stötvågsbehandling i måndags.
Sjukgymnasten höjde frekvensen lite och jag har haft rejält ont i veckan.
Men i morse när jag klev upp var jag helt smärtfri så nu
har jag en grym lust att promenera och får hålla i mig
själv för att inte ge mig ut i finvädret.
I morgon är det sista behandlingen och det vore ju urdumt
att riskera något nu när det äntligen börjar bli riktigt bra.



Jag har stickat och stickat och nu är det beställda klart!
Ni får bara en liten glimt av stickningen...
Jag visar vad det blev när presenten är överlämnad,
vore ju synd om den som ska få den får syn på den i förväg.

Min dator har varit på reparation och nu är den äntligen tillbaka.
Jag har saknat den...
Det kanske kan bli lite mer bloggat, det har ju varit lite sisådär med det ett tag.

Vi har även hunnit med lite innebandy på eftermiddagen.
Idag var motståndet lite svårare och det blev förlust.
Det är aldrig kul att förlora men det blir fler matcher att spela.

I kväll tänker jag krypa upp i soffan med en stickning
och ladda för en ny, rolig arbetsvecka!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...