onsdag 13 november 2013

Lätt frostig morgon...

med små, söta tassavtryck på trappen och en katt som gärna ville in i värmen.
Jag skulle gärna ha gjort honom sällskap på soffan i dag.
Novemberljuset räcker inte riktigt till för att ge den energi som behövs
och jag känner mig lite på mornarna just nu.



















När jag kommer hem från jobbet och alla kvällsgöromål är avklarade är det väldigt
mysigt att slå sig ner i soffan med en stickning och något trevligt program på teven.
Grand designs är ett av mina favoriter, ett brittiskt livsstilsprogram, där man får följa stora husbyggnadsprojekt.



















Mitt senaste stickprojekt är en sjal, en "Pyttipanna", den är snart klar och
då ska den fotograferas och läggas ut här så ni får se den.

Ha skön kväll och njut i höstmörkret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...