lördag 16 november 2013

Stjärnsmäll...

I går råkade jag ut för en riktig stjärnsmäll på jobbet.
Jag krockade med en elev som kom runt ett hörn i fart.
Min näsa fick sig en rejäl smäll, det gjorde fruktansvärt ont. 
Efter ett väl omhändertagande av mina kollegor blev jag hämtad av herr M eftersom jag kände mig lite vinglig.
Istället för After work fick jag ta det lugnt och vila mig, mår mycket bättre i dag.

I dag har vi spännande saker framför oss. 
J flyttar hemifrån till egen lya tillsammans med pojkvännen.
Jag kan komma ihåg mina egna känslor när jag flyttade till eget..spännande, glädje, en känsla av livet börjar...


Just idag är mina känslor lite annorlunda...
Jag är så glad för J och J's skull, samtidigt som det känns lite vemodigt. 

Ha en härlig lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...