tisdag 29 maj 2012

På banan igen...

I går fick vi tvättmaskinen lagad...
den gick bara en tvätt efter M´s "lagning"...
det var pumpen som var trasig...
kostar väl en liten slant men nu är ju tvättproblemet löst.

Jag har haft problem med ryggen att tag...det har känts riktigt jobbigt.
Förra veckan var jag till chiropraktorn på behandling.
Trodde nog att det skulle bli bra men igår 
var jag tvungen att få en ny behandling...
Fy vad det gjorde ont!
Så nu är det stretching och ordentlig träning som gäller...
Det känns riktigt bra i ryggen idag!

Med lagad tvättmaskin och fixad rygg är jag på banan igen!

Efter en alldeles för lång dag på jobbet tog
jag mig en härlig promenad runt Rudsjön!
Det är mycket på gång i naturen nu, såg bland annat
små söta violer och mängder av liljekonvaljer
som nog kan slå ut framåt helgen.

Jag plockade i en liten bukett av dessa ljuvligt
doftande liljekonvaljer som växer i min trädgård.



 
Trevlig kväll!
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...