onsdag 23 maj 2012

När saker...

inte går som de ska bli jag så irriterad.
I helgen gav vår tvättmaskin upp...igen!!
Sist den gick sönder var vi utan tvättmaskin i flera veckor
och det var hur drygt som helst.
Hur som helst letade jag fram den vältummade instruktionsboken
och lyckades hitta en förklaring till koden
som ilsket blinkade på tvättmaskinen.

Där stod att det behövdes en manuell tömning av maskinen
och sedan en kontroll av silar och slangar....
Efter tre försök gav jag upp...
den vägrade fungera iallafall!

Men idag, när bad herr M ta en titt på maskinen,
vad gör den förbaskade maskinen...???
Jo, plötsligt bestämmer den sig för att den ska gå igen!!!!

Det är ju kanonbra men ändå lite typiskt att den fungerar
när herr M tittat på den...
Det gillar jag inte riktigt...(tror inte han gjorde
något annorlunda än vad jag gjorde).
Nu håller jag tummarna för att det bara var en formsvacka hos
maskinen och att den nu orkar hänga med tag till.

I trädgården har det börjat våras riktigt ordentligt!






Ha det gott!

Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...