fredag 7 september 2012

Solig fredag

I dag hade jag bestämt med min kollega att vi skulle
ses efter jobbet och ta en fika tillsammans.

Jag tog lite fina bilder på väg ut på Alderholmen.
Vilken härlig färg på himmel och vatten!

 



Jag beställde en Caffé macciato...
Jag vet inte hur jag tänkte eller så...
det var iallafall världens minsta kopp kaffe!
(tydligen en espresso jag beställde!)
Åh, vad vi fnissade, jag och bästa kollegan.

Morotskakan var iallafall god och vi hade en härlig pratstund.


Ha en skön helg!

Louise
    ♥

2 kommentarer:

  1. hihihi....mini kopp var det....underbart! Du får gå tillbaka till ngt större nästa gång....
    kramkram och tack för en jättemysig prat & fika eftermiddag <3

    SvaraRadera
  2. Ja så får det bli...
    men lite kul var det iallafall!!
    Tack själv!
    Ha det gott! <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...