söndag 2 september 2012

Efter regn kommer sol...

Igår lämnade jag äntligen huset efter tre dagar i viloläge.
Lite mat inhandlades och lite "pigga upp mig"- blommor till köksfönstret.
Tyckte jag behövde det, bara så där!



En liten rundtur i trädgården och där hittar jag ett enda moget björnbär,
med det kommer flera, jag lovar!



Det har regnat rätt så rejält under fredag-lördag.



J´s pumpa trivs och växer.
Den ska delta i en tävling, vi håller tummarna att den tar hem priset!



Nu börjar bord och stolar bli klara, det har jobbats hårt under helgen.
Det blir så snyggt med vita stolar och vita ben till bordets träskiva.


Jag blev lite less på att sitta inne så i dag jag tog mig
en uppfriskande promenad i ett mycket lugnt tempo...
svårt för jag vill gärna gå på i raskt tempo...
Men istället hann jag ju se lite mer av växter och sånt på vägen.


Nu känner jag mig stärkt inför arbetsveckan.
Nu blirdet nya friska tag!

Louise

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till Solen <3 Har saknat dig juh.............

    SvaraRadera
  2. Det ska bli skönt att gå till jobbet...och då får jag träffa dig! <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...