lördag 22 september 2012

Höstdagjämning

Vecka har varit konstig...
när jag kom hem från jobbet i tisdags fick jag migrän.
Det var bara att lägga sig att sova och vila,
inte förrän igår kände jag mig riktigt okej igen.
Stress...måste lova mig själv att ta det lite lugnare,
både på jobbet och här hemma...
man hinner det man hinner...
Men det är svårt ibland...!

Herr M och jag tog en tur på loppis i går.
Och äntligen hittade jag det där
emaljerade tvättfatet jag saknat i stugan!


Mina övriga loppisfynd...
med lite sprayfärg ska jag piffa till ljusstakarna!

Regnet har öst ner hela dagen,
regnmätaren innehöll hela 30 mm när jag tömde den.

Jag, herr M och fina J åkte till Sandviken för att titta på
bästa F när han tränade med distriktslaget i fotboll på eftermiddagen.


Det gick bra för bästa F trots kyla och regn!
....och jag är en stolt mamma, så klart!

Ha det gott!

Louise

1 kommentar:

  1. Du ska vara rädd om dig...du är så viktig för så många <3
    kramkram och vi behöver ta en go'fika snart

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...