tisdag 11 september 2012

Underbara cupcakes

J skadade handleden på matchen i helgen.
Gårdagen ägnade hon åt läkarbesök och en röntgen.
Ingen fraktur hittades...handleden fick sig en linda...
vila ordinerad och är det inte bättre till måndag ska hon tillbaka.
Oturstjejen...jag tycker det räcker med skador nu!



J och jag bakade underbart goda cupcakes tillsammans idag!
Fast jag var mest med och pratade och slickade skålarna med allt gott i!

Jag hann ut i trädgården en stund på eftermiddagen.
Det blev en stund med ogräset på garageuppfarten.
Inte så¨kul men jag tänker bra när jag arbetar i trädgården,
fick lite nya trevliga idéer!
  
        Louise       
 

1 kommentar:

  1. Mums ser smarriga ut.......vill ha recept till min smakfulla son ^_^

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...