söndag 16 mars 2014

Kall...

men solig helg som har innehållit 
en mängd trevliga aktiviteter.

Sonens klass bjöd in till kakbuffe igår. Mums!
Alla familjer bidrog med ett bakverk, 
jag hade bakat en hel långpanna med morotskaka. 
Där fanns så mycket gott hembakat att det var svårt att välja. 


Vi har hunnit tittade både på innebandy och fotboll. 
Den härliga värmen som vi njöt av tidigare i veckan har bytts mot betydlig kyligare väder. 
Efter ett par timmar på fotbollsläktaren var det skönt att krypa upp i soffan med en kopp kaffe och med lite nytt på stickorna. 



Och så har jag blivit med gelénaglar...
Dottern gillar att fixa och greja och har skaffat ett startkit och behövde mina händer att öva på. 
Klart att jag ställde upp och hjälpte henne! 


Det blev jättebra men det känns lite ovant . Hittar mig själv stirrande på mina naglar rätt vad det, hihi!

2 kommentarer:

  1. Vilka tjusiga naglar du fick! Bra med en dotter som gillar att fixa. ;) Och den där kakbuffén ... oj, så gott det ser ut. :)

    Ta hand om dig Louise och ha en riktigt fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Det kändes härligt att få njuta lite vardagslyx!
    Ha en skön vecka och njut av livet!
    Kram Louise

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...