söndag 1 september 2019

Vardagen rullar på...


efter sommarens ledighet.
Augusti avslutar med att ge oss sol och härlig värme.
Jag klagar inte, har ju möjligheten att vara ute på mitt jobb.
Smultronen är tagit ny fart och tomaterna och chilin på altanen börjar
ge skörd.






















Jag började dagen med stund på altanen med planering av veckan,
kaffe och lite virkning på min Dragonbelly Shawl.
Så varmt i solen!





















Min plan för dagen var att beta av lite saker på min att göra-lista och sedan
ta med mig herr M till golfbanan för att prova mina nya klubbor.
Men den planen gick om intet! Världens oväder drog in med både åska och regn!
Istället hamnade vi i tv-soffan och tittade på SM i friidrott.




Håller tummarna att vädret är bättre imorgon!
/Louise ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...