söndag 10 mars 2019

Toklängtar...

efter våren som verkar vara långt borta.
Det kom mer snö i fredags men igår visade sig i allafall solen en stund.
Fast den missade jag, för när jag var klar med frukosten och melodikrysset
skymdes den av molnen.

Min dotter hörde av sig och ville ha lite sällskap i jakten på ett skåp
som de ska ha i hallen i sitt nya hus.
Det blev en liten loppistur men vi hittade inget som kändes rätt.
Det blir att fortsätta leta och hålla tummarna att det dyker upp något till rätt pris.



























Idag, söndag har jag verkligen hunnit massor av saker.
Jag startade dagen med lite yoga innan frukost och sen
passade jag på att ta en promenad medan solen gassade som bäst.


























Lite städning och tvättning hann jag också med innan
sonen hörde av sig och ville prata.
Han är ute på en Asienresa och på söndagarna har vi kontakt
på Face-time och kollar av läget.
Han och kompisarna har varit ute och rest sen nyår
och snart är det på väg hem igen.

Efter lunch så rotade jag fram solstoen och tog en paus på altanen,
kaffe, stickningen och solstolen, så skönt att koppla av en stund.


























Efter en skön avkopplande helg är batterierna laddade för en ny arbetsvecka.
Jag hopppas på sol och dagsmeja...för snart, snart är den här, den efter längtade våren!!


























Louise ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...