måndag 18 april 2016

Vårsäsong...

Helgen blev en grå och regnig historia. 
Ibland kan det kännas skönt 
så här på våren med lite sämre väder, 
som en ursäkt för att kunna vara inne 
och fixa med det som ligger efter. 
Jag har fått en hel del gjort som jag 
kunnat pricka av på min "Att göra"- lista. 

På lördags eftermiddagen tog jag en paus från 
fixandet och åkte på match på nya, fina 
Gavlevallen för att titta på dottern.
 Det var en jämn och spännande 
seriepremiär mot Gustafs som slutade 1-1. 

                                       

Igår tog jag en skön promenad. 
Vårblommorna börjar slå ut nu, blåsippor, 
tussilago och vitsippor kantade spåret som jag gick. 
Denna helg har jag också umgåtts mycket med 
mina barn och det känner jag mig så glad och tacksam över. 

                                      

Ha en fin vecka! 
Jag hoppas att solen tittar fram och ger lite värme! 
Louise 
❤️

1 kommentar:

  1. Vilken fin helg du har haft Louise och det är guld med stunderna tillsammans med barnen. Med två tonårsdöttrar i huset så är jag själv också så tacksam för de där stunderna.
    Jag instämmer, vi behöver både dagarna med sol och regn. Tid för både utomhusmys och inomhsmys och allt det där som behöver fixas. :)

    Sköt om dig kära Louise och ha en bra tisdag!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...