söndag 10 april 2016

Helg i april

Efter en grå och regnig vecka 
strålar solen från en klarblå himmel idag. 

Igår träffades jag och fin vän på Böna café med havet alldeles inpå. 
Vädret var grått och regnet hängde i luften, inget riktigt vårväder. 
Det fanns så mycket gott att välja på, jag valde en stor räksmörgås. 
Mums! 
Det känns så skönt att njuta av trevligt sällskap i en fin miljö 
och kunna prata om allt möjligt i lugn och ro. 

Idag har jag skött om hus och hem samt mig själv, 
njutit av sport både live och genom olika slags skärmar.

Tvättmaskinen  har jobbat lite och sängarna har fått nya lakan. 
Mina pelargonsticklingar har fått komma ner i krukor 
och jag hoppas att de tar sig och blir stora och fina till sommaren. 

Jag tog en promenad i solen, lite kalla 
vindar men solen värmer skönt nu. 
Åh, vad härligt med vår! 



Ha en fin vecka och ta hand om er! 

  Louise  
❤️

2 kommentarer:

  1. Hej. Våren är underbar!
    Tycker du gjorde helt rätt när du valde räkmacka :)

    Ha en fin start på veckan.

    SvaraRadera
  2. Så gott du har det i vårsolen Louise och skönt att höra att du tar hand om dig ordentligt. Njuter av livets goda och de där små fina stunderna. Och räkmacka... vansinnigt gott. :)

    Ta hand om dig kära du och hoppas att stundande helg blir lika fin den.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...