lördag 26 december 2015

Dagar i december...

Jag fyllde år veckan innan jul och jag gav mig själv en semesterdag i present.
En skön och trevlig dag med frukost på sängen, en skön massage på ett av stans mest 
populära spa, en god lunch med herr M och julshopping.


Kvällen avslutades med sonens innebandymatch och därefter ett glas rött hemma i soffan.
På söndagen bjöds barnen på middag, den traditionella planksteken, lika gott som alltid!



 Träffade en vän och fd kollega för en fika på stan i veckan.
Vi hade så mycket att prata om och så fick jag en försenad födelsedagspresent.
Så fina ord...




Och så blev det torsdag och julafton och hela familjen 
samlades till frukost med gröt och skinksmörgås.




Julkatten Malou var också med och firade jul. 
Vår egen katt Ludde tyckte hon var lite dryg och ville mest vara ute.


Resten av juldagarna har varit lugna och rofyllda med bland annat lite pussel, 
film, gott fika, julgodis, promenader, små tupplurar i soffan.




Jag önskar er alla ett gott slut på året!

Louise
                                                                               ©










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...