söndag 6 december 2015

Andra advent...

det är 12 grader varmt och det känns som vår i luften.
Solen har tittat fram och en blå himmel har skymtat idag.



På förmiddagen tog jag en promenad till kyrkogården och tände ljus på graven.
En liten stunds eftertanke i stillheten som alltid råder på en kyrkogård.
Tankar om tiden som går och livet som ibland tar lite olika vändningar.



Till Ikea med dottern efter lunch, det var inte så mycket folk som jag väntat mig.
J skulle köpa lite jultyg till gardiner men tyvärr var det slut...
Vi shoppade ljus i olika former istället, det går ju alltid åt i denna mörka årstid.
När vi kom ut på parkeringen spöregnade det...
man kan ju undra om det kommer någon snö snart!

Väl hemma igen hamnade jag i soffan och somnade en stund...
En skön och mysig söndag!

Ha det gott!
Louise
©


3 kommentarer:

  1. Vilken fin söndag Louise. :) Här nere är det också ont om snö och än så länge ser det mörkt ut vad det gäller snö till jul. Fast det är ju inget ovanligt i Skåne. ;) Jag håller tummarna för att ni kommer få massvis med härlig snö. :)

    Sköt om dig och hoppas det blir lite skön julkänsla trots avsaknaden av snö och kyla.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. God jul Louise!♥ Jag hoppas att du njuter av sköna juldagar tillsammans med nära och kära och har det riktigt gott.

    Ta hand om dig vännen!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din hälsning Lotta!
      God fortsättning!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...