söndag 30 november 2014

Adventshelg...

Helgen har varit både intensiv och innehållsrik, fylld med glädje och värme.

I fredags blev jag ( som firar en stor dag snart) och några kollegor ( som redan firat sina stora dagar) uppvaktade av våra kollegor.
En stunds "Fångarna på fortet"-lek med celler, nycklar och ledtrådar, öppnande av skattkista...med pengar till restaurangbesök, startade kvällen. 
Lite senare drog vi vidare, med pengar på fickan, till en restaurang och åt och drack gott! 
Vilken rolig och härlig kväll med alla fina kollegor!

I lördags gjorde vi en rejäl städning av vårt hus. Det tog sin lilla tid men så skönt när det är klart, städning är en av de få saker som kan få mig på riktigt dåligt humör.

Bästa vännerna kom över på middag framåt kvällen.
Vi bjöd på fjällröding och hembakat tunnbröd. Det är bland det godaste jag vet, liksom våra vänner, så det blev inte mycket kvar på faten.

Idag har det varit en dag som vi bara njutit av, lite sport på tv, en skön promenad, lite adventsfixande, en god middag och som kronan på verket, "Love actually". 
Vilken film! Den kan jag se hur många gånger som helst! 


Ha en fin vecka och njut av livet! 

Louise ❤️

1 kommentar:

  1. Vilken skön helg ni har haft Louise och grattis i förskott på din stora dag.♥ Och Loveactually... jag kan bara hålla med, det är en ljuvlig film. Feelgood av allra bästa sort. :)

    Sköt om dig!♥

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...