lördag 1 november 2014

Regn hos mig...

Jag startade dagen med långfrukost, melodikryss och stickning.
Krysset var lite för svårt idag...kunde typ en fråga!!

Lunchdate med bästa J på gymmet idag. 
Jag är så nöjd att jag kommit igång med träningen igen.
Jag har alltid sagt att det där med gym inte är något för mig men jag tycker att det är jätteroligt! 
Fast idag fick vi oss ett gott skratt...J skrattade nog mest...
Jag har aldrig provat crosstrainer tidagare och idag upptäckte J 
att jag har lyckats med att använda crosstrainern baklänges...!!!
Det måste ha sett rätt så roligt ut! 

Besökte kyrkogården och tände ljus hos R.
Det är alltid så vackert och fridfullt på kyrkogården, 
det ger frid,lugn och ro i hjärtat, en dag som denna.


Här hemma tändes det mera ljus för de som inte längre finns med oss
och som vi saknar! 

❤️
Louise

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du har kommit igång med träningen igen Louise och att det känns bra. Och ett gott skratt förlänger ju livet, eller hur? ;)

    Det är något trösterikt och vackert med tända ljus. Jag tror vi behöver de där ljusen.

    Ta hand om dig kära Louise och hoppas du får riktigt fin höstdagar.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...