fredag 3 januari 2014

Ledig dag...


och en mycket trevlig lunchdate med en god vän!
Det är alltid så skönt att sitta ned och hinna prata i lugn och ro.
Min vän är alltid så klok och ger mig alltid så 
goda råd om både det ena och det andra.

Mycket handlar om att ta hand om sig själv, vara snäll mot 
kroppen och själen och njuta av livet.
Vi är rätt så lika varandra och vill alltid vara 
så "duktiga" och göra allt så bra vi bara kan.
Jag ska ta till mig hennes ord och verkligen ta hand 
om mig och de som är viktiga för mig.


...och senare på eftermiddagen var jag och herr M på bio.
Vi såg "100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann",
den var rolig och medelåldern i salongen var hög.

                                               

Ha det gott och var rädda om varandra!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...