söndag 26 januari 2014

Härlig januarihelg...


                               Min helg har varit så härlig och fylld av trevliga stunder.
                                          I går träffade jag en härlig tjej som jag en
                                               gång för länge sedan arbetade med.
                            Någonstans på vägen genom livet tappade vi kontakten och
                               i går träffades vi och det var som att ta vid där vi slutade.
                                          Jag gillar verkligen den känslan, den värmer.




               
I dag har jag och min dotter haft en underbar dag.
Vi var på några loppisar och J köpte bland annat ett par i stort sett nya
träskor (inte för att hon behöver mer skor men de var ju så billiga...)
 
Jag uppdaterade min stickutrustning med ett par stickor och ett måttband.
Stickor kan man aldrig få för många av...
man vet ju aldrig veta vad jag kan få för mig att sticka.
 
Dagen avslutades med en god fiskmiddag
med öring och hembakat mjukbröd från Jämtland...
med hela familjen samlad.
Det är så trevligt att sitta till bords och prata och skratta tillsammans!
En härlig känsla som värmer i hjärtat.
 
Ha en bra vecka och var rädda om varandra!

♥♥♥
 


1 kommentar:

  1. Vilken härlig helg och vad roligt att träffa en gammal vän och känna att det bara är att fortsätta där man sist avslutade. Det är fint med vänskap.

    Jag hoppas att även denna helg kommer att bli strålande fin.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...