torsdag 2 januari 2014

Highlights 2013

God fortsättning på det nya året!

Jag tänkte göra en tillbakablick på gångna året 
och bjuda på lite bilder från bloggen.



Hetvägg, fågelkvitter och en förhoppning om sol redan i januari.



Under februari blev det lite handarbete.
Jag sydde handvärmare och stickade en hel del.



I mars går herr M och jag på Ledinkonsert.
Vilken kväll! 


Vårdagjämningen...snön ligger tjock och det är -6 grader kallt ute.
Och jag toklängtar till våren!




Jag hittade den underbara burken som påminner om barndomen
på en marknad som jag och herr M besökte i april.
Snacka om att jag blev nostalgisk!


Äntligen blev det månaden maj och det börjar spira i trädgården!


Och det var en fantastisk upplevelse att fira 17 maj  
i Drammen med våra fina ungdomar.
Efter det gick flyttlasset hem till Sverige igen!



Sommarmånaden juni är härlig med skolavslutning och traditionellt 
midsommarfirande och vi njuter av livets goda i fulla drag.


I juli besöker vi Linköping... 


Bergs slussar...

och norra Jämtland 
och firar våra fina barn som fyller år!


Underbara dagar i augusti med sol,värme,
utflykter, konsert med Gyllene Tider och flera roliga 50-årsfester!



September fortsatte med härlig sol och värme.



Herr M och jag gjorde en egen resa till stugan i oktober,
fantastiskt vackert som gav stillhet och ro i själen.





November...kärlek i höstmörkret!



December...en månad fylld med aktiviteter.
J flyttade till egen lägenhet med pojkvännen, 
F tränade för fullt med innebandyn och tog en plats i distriktslaget.
Julbakade tillsammans och fyllde både vår och J´s frys.

Ett bra slut på det gamla året och 
vi ser med spänning fram emot 2014.

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...