söndag 24 mars 2013

Söndag...

en hel dag att göra vad som faller mig in, härligt!

Det finns inte så mycket att göra i trädgården just.
Det lilla liv som jag hittade i dag var denna lilla knopp, tror det är en scilla.
Herr M och jag har njutit av solen i vårt härliga, soliga hörn på altanen.
Denna altan är nog det bästa som vi gjort med vårt hus, som herr M sa i dag.
Jag håller med,det är sol på den från morgon till kväll och väldigt ofta lä inne i hörnet.
Så skönt!




Jag plockade fram lite fjädrar,saker som barnen pysslat på dagis/fritids och lite köpepynt.
Plötsligt känns det lite mer vår!





Jag sydde ett litet etui för småsaker som kvinnor ofta behöver.
Jag har alltid det nödvändiga i fel väska, huvudvärkstabletter och annat, så jag behövde ett till.
Jag hittade det fina mönstret hos UnePune.



Sist jag skrev toklängtade jag till torsdagen...
den jag längtade efter var fina J som gjorde en snabbvisit över natten
innan hon drog på träningsläger med fotbollstjejerna.
Så nu längtar jag igen till fredag då hon kommer hem igen!

I fredags tog jag hand om mig själv...
Jag var till en massör, fasen vad det gjorde ont, men efter det känns det bättre i hela kroppen.
Jag kanske kan ge mig på lite träning till veckan...

Ha en härlig vecka!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...