söndag 10 mars 2013

Pelargonerna...

har flyttat upp ur källaren i dag.
Det är första gången jag lyckats hålla några pelargoner vid liv över en vinter.
Jag klippte ner dem och skotten har jag satt i vatten, förhoppningsvis blir de fler till sommaren.




På förmiddagen spelade F två innebandymatcher, hans lag vann båda...kul!

Vi skottade fram ett litet hörn av altanen när vi kom hem.
Vi satt en liten stund i solen innan det blev för kallt...nu värmer solen skönt!


 
 
Har tittat på lite bilder på trädgården från förra året.
Det börjar bli dags att fundera på vad jag vill göra där i år.
Kanske ska jag få till det där efterlängtade planteringsbordet som jag tänkt bygga...i flera år!
 
 
Ha en bra söndagkväll!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...