lördag 9 mars 2013

Lördagssysslor

Sovmorgon idag...vaknade vid sju och somnade om igen!

Innebandy på schemat, vi skjutsade F till samlingen och tog oss sedan en liten tur på stan.
Jag köpte en ny halskedja till mitt fina halsband som jag fick av J när hon varit Thailand sist.
Det är ju synd att det ska bli liggande i en låda bara...


Matchen blev en jämn och spännande historia som tyvärr slutade med en udda målsförlust...

Jag har pysslat och fixat lite i min lilla hörna...lite egen kvalitetstid...där hämtar jag energi och ny kraft...
Välbehövligt efter en händelserik vecka på jobbet...

F ska sova hos en kompis i natt och då passar vi på att laga lite het,stark mat så i kväll serveras det Chang mai med ris och ett gott bröd.
Det ska bli så gott!

Trevlig kväll!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...