söndag 4 september 2011

Från långsamt till inspiration

En lång och långsam söndag som masade sig fram...
Tvättmaskinen har jobbat lite...oj, vad tvätten torkade snabbt i den ljumma vinden!
Känns som om hösten är långt borta....


Höstanemonerna blommar så fint


Sportat lite i soffan...VM i friidrott...lagom ansträngande!
Fast framåt eftermiddagen trotsade jag min lilla envisa förkylning
och gav mig ut på en lång och lugn promenad.

Tog tag i projektet att städa undan på hallen uppe.
F har röjt i sitt rum och det hamnade på hallen, mycket att sortera och mycket funderande...
kasta eller spara...jag har så svårt att göra mig av med saker....
Jag brukar få göra flera rensningar innan
jag är någorlunda nöjd.

 Jag och M skruvade upp en hylla och ett fint skåp som jag har sybehör i.
Det kommer bli så perfekt att ha en hörna till mina saker,
allt från garn, tyg, böcker, pennor till pärlor.
Känner mig riktigt inspirerad!

Ha en bra vecka!


2 kommentarer:

  1. Vilken fin höstanemon, såna önskar jag mig till nästa år...

    SvaraRadera
  2. Tack! En tacksam växt, trivs den så sprider den sig snabbt...och färgen är så vacker.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...