måndag 25 april 2011

Efterlängtad

I morgon kommer mitt gullhjärta äntligen hem!

Jag trodde att hon skulle komma från Thailand vid lunch i dag...det var jag helt säker på...men inget sms dök upp med ett "Hej, nu är jag hemma! Kan du hämta mig på stationen?"
Jag fattade ingenting men till slut efter lite sms:ande klurade jag ut jag hade börjat toklängta ett HELT dygn för tidigt...!!!! Fatta det, ett helt dygn....!! Det blev lite svårt att ställa om tanken där!

Gissa om dagen blev låååång! Jag har hunnit gräva runt svartvinbärsbuskarna, lösa korsord, sola, jogga en runda, titta på F´s innebandymatch, lagat en fantastiskt god laxpaj och längta!

Välkommen hem mitt gullhjärta!


1 kommentar:

  1. Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge heter det ju min fina vän <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...