lördag 23 april 2011

Åh, vilken härlig dag!

Vaknade och solen strålade från en klarblå himmel! 
Jag och M njöt av långfrukost och löste Melodikrysset, idag var det ganska lätt och hela kryssrutan blev fylld.

Resten av dagen tillbringades i trädgården. M  körde alla grenar i "Fargo", (kompostkvarnen).
Undrar vad grannarna tyckte om oväsendet denna härlig påskafton.

Jag grävde en planteringsgrop till humlen som min granne kom över med i går. Tack, S!
 Jag  planterade den vid garaget och hopppas att den kommer att trivas där och sprida en härlig grönska.



Efter några timmars trädgårdsarbete kom belöningen i form av en fikastund på altanen
 tillsammans med M och F.
Kolakakor och chocolate chip cookies, saft och kaffe!
 Mums!



Jag tror nästan sommaren har kommit..det var fortfarande 19 grader ute...
en kväll i slutet av april!
Fantastiskt!
 Me like a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...