söndag 1 juni 2014

Första juni...

en somrig dag med lite trevligt arbete i trädgården.
Jag har planterat om det mesta av mina frösådder och håller nu tummarna att det inte blir frost.
Efter ett par timmars jobb så har jag också blivit av med kirskålen i hallonhäcken...så nu gäller det att vara alert och rensa så fort den dyker upp igen.

I går kikade jag in i lilla garnbutiken och föll för ett fint garn, kunde inte motstå färgerna, så det fick följa med hem.
Jag tänker sticka mig en Pyttipannasjal...kommer bli så fint! 


På eftermiddagen kopplade jag av med en bra bok i solen.
Kände mig värd det efter slitet i hallonhäcken...

Sitter i soffan nu, tittar på fotboll och stickar lite, jag är så nöjd med min söndag.

Ha det gott!

Louise


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...