torsdag 26 juni 2014

Egen skörd...

Det som växer bäst i pallkragen är just nu rädisorna. 
Jag vet egentligen inte varför jag valde att  så dem.
Jag tycker att de är alldeles för starka i smaken...men de växer bra och kanske herr M gillar rädisor mer än vad jag gör. 


I kväll tog jag tag i mitt motionerande...igen. 
Knät är inte riktigt okej ännu men en promenad på 30-40 minuter fungerar iallafall. 
Det blev en skön runda runt Rudsjön i kvällssolen. 


I morgon är det fredag och en skön helg väntar! 
Ha det gott! 


2 kommentarer:

  1. Tank you! Have a nice weekend!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar rädisor och de är verkligen en självförtroendehöjare när det gäller odling. De brukar växa så att det knakar om det. :) Det låter som du hade en riktigt skön kvällspromenad Louise och jag hoppas att ditt knä snart är som det ska igen.

    Njut av sköna sommardagar vännen!

    Kram Charlie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...