lördag 26 april 2014

Viksta veteranmarknad...

Herr M och jag åkte söderut i dag till veteranmarknaden i Viksta.
Det var soligt, varmt och en hel massa folk.
Och en otroligt mängd av prylar...allt från gamla motorcykeldelar av alla de slag,
husgeråd, porslin, växter, till gamla leksaker.
Allt du kan tänka dig på en veteranmarknad!

















Jag hittade detta söta kors i en skål med smycken som låg i en salig röra...



tillsammans med den här lilla, fina ringen...Små fynd i min smak!


Jag har planer på att bygga mig ett kakfat av fina, gamla tallrikar...
eller så kan det rent av bli flera för jag sprang ett par tallrikar till
som skulle passa perfekt till mitt lilla projekt.





























Vi har haft en bra och trevlig dag i Uppland och nu avslutar vi dagen
med att grilla en god köttbit!

Trevlig kväll på er!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...