tisdag 17 september 2013

Nu finns det hopp...

för min onda fot!
Jag har fått min första stötvågsbehandling i dag.
Ni ska bara veta hur nervös jag var innan, någon på jobbet sa det gör skitont...
men det var ju inget!
Helt uthärdlig smärta...och nu har jag fått tillbaka hoppet om att bli bra och kunna träna igen! 


Allt känns ännu bättre efter ett biobesök med fina J!
Vi såg "Monika Z", den var jättebra! 
Bra musik, bra skådespeleri och tidsenliga miljöer.
Det som slog min dotter när eftertexterna  började rulla så satt alla kvar...jag fnissade lite och sa att det gjorde man på min tid!

Ha det gott! 

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att behandlingen gick bra och att det finns hopp för din fot. Jag håller tummarna!

    Jag har hört mycket gott om "Monika Z" och hoppas själv på att få se den snart. Monika var verkligen barndom för mig. Vilken röst!

    Ta nu hand om din fot och ha en fin onsdag!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...