lördag 7 september 2013

Ljuvliga september...

jag är helt förälskad i denna underbara månad!
Sol, värme och en klarblå himmel...
och när kvällen kommer...mörkret och den stjärnklara himlen!
















Jag påbörjade en virkning i början av sommaren.
Jag har virkat en hög med rutor och snart har jag gjort slut på
mina två nystan av Fame Trend.
Det ska bli spännande att se om jag har virkat tillräckligt många
rutor, jag tänkte mig en filt.
















Det ser ut som om det vackra vädret stannar några dagar till!
Njut av det goda i livet, både stort och smått!

1 kommentar:

  1. Härligt Louise! Och visst har september börjat på allra bästa sätt. Vilken sommar vi har haft och nu omfamnar vi hösten och allt som den kommer att bjuda på.

    Ta hand om dig vännen och lycka till med din filt.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...