tisdag 27 augusti 2013

Underbara augusti...

varma, soliga dagar att lägga i minneskorgen.
Det blir något att plocka fram när höstregnet och vinterstormarna kommer,
och jag bara vill ha  denna härliga tid tillbaka.

Laddade med lite välbehövlig energi efter jobbet.
Jag gav mig ut på cykeln och trampade på i cirka en timme.
Det är så skönt att komma hem igen, benen känns som stockar
och jag är varm, svettig och härligt trött!

Jag har problem med en fot och jag har tyckt att det blivit bättre under sommaren
men sedan jag började arbeta efter semestern har jag fått mer ont.
Jag är nog tvungen att ringa läkaren och se om det finns något som kan hjälpa min fot.
Jag kan cykla som träning men jag skull gärna vilja springa och promenera...
och gå på Friskis&Svettis igen!


Fotade lite blommor i trädgården under helgen...


 

 







 
 
Det slog mig att färgtemat bland blommorna går mycket åt lila...
inte så konstigt egentligen, lila är min färg just nu.

Ha en forsatt skön vecka!
 
     ♥♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...