söndag 5 februari 2012

Söndag...


Gillar inte halt väglag och det var det i dag...
men det är väl bara att våga sig på att köra, 
lite säkrare blir jag nog för varje gång...

F spelade innebandymatch i dag.
De vann med klara 4-11 och F nätade två gånger.
Hämtade upp J på hemvägen...
hon tyckte nog det gick lite väl sakta efter vägen...

Länge sen vi gjorde söndagsstek...
...Porterstek med pressad potatis, sås och kokta grönsaker...
Det var riktigt gott!
Och det blev typ tre matlådor också...

Tog tag i målningen av dörrar och dörrfoder igen...
Jag tycker det är lite tråkigt så jag skjuter det gärna framför mig.
Kanske...kanske kan det bli klart till helgen ialla fall.
Vi får se...

Tänker sova tidigt i kväll, dvs alldeles strax.
Läste "Änglamakerskan" av Camilla Läckberg alldeles,alldeles för länge
i natt men det var så spännande.

Sov gott mina vänner!

Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...