tisdag 28 februari 2012

Bara så ni vet...

jag har hittat den...våren!!

Jag har haft en härlig dag...
Först en kort dag på jobbet, hade lite kompledigt att ta ut.

Här hemma hittade jag tre ungdomar som kände sig lite
sugna på gofika...
Bakade Dumlekakor som vi mumsade i oss...

Sol på klarblå himmel...det betyder solmys med katten...
det var riktigt varmt och skönt i solen, typ +12!

Våra badrumsdörrar har jag också hunnit måla...
typiskt nog tog färgen slut så det blir till att fixa ny.

Och till sist blev jag klar med ankelsockorna...
det blir varmt och gott på fötterna!
















Snart kommer herr M hem med lite mat...
och sen ska jag bara sitta i soffan och vara nöjd med min dag!

Kram

Louise

1 kommentar:

  1. Låter som en av de dagar man kommer att minnas när regnet står som spön i backen <3
    ha en myskväll med la familia och vi ses imon ^^
    kramkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...