söndag 22 januari 2012

Ljusare tider...



I veckan var jag och herr M till det stora möbelvaruhuset IKEA
och inhandlade lite småsaker som vi saknade i vårt hus.
Att komma dit vid 17-tiden en tisdag kväll är helt perfekt...
ingen trängsel alls.
I alla fall köpte vi nya, fina,vita och spröda gardiner...
som nu pryder sin plats i vardagsrummet.
Jag är mycket för ljusa gardiner, jag vill ha in det lilla ljus som finns
under vinterhalvåret.




Och ljuset kommer...det är inte lika mörkt längre...
Äntligen!

En liten söndagspromenad fick det bli idag,
för att se om mitt knä kändes okej igen
efter förra veckans turer på halkiga gångvägar...
Det kändes bra så det kan nog bli lite träning på Friskis i veckan som kommer.

Pizzerian fick stå för maten i dag...
kände mig lite lat och oinspirerad...
men jag tror att det var helt okej med övriga familjen.

En liten stunds tittande på Mamma Mia...innan sängdags.
En riktig bra "må bra"-film!

Batterierna är laddade för en ny
vecka med nya utmaningar och möjligheter!


Kram

Louise



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...