torsdag 5 januari 2012

Livet som pågår...


Livet det pågår, det snurrar på som vanligt.

I början av veckan var M och jag och hjälpte hans kära mor att flytta.
Vi fixade och grejade i två dagar, resultatet blev riktigt bra.
Nu får vi hoppas att hon kommer att trivas med nyordningen i sitt liv.




Förutom  att jag är trött efter flyttbestyren så är det enda som stör i tillvaron just
nu är att vår tvättmaskin fortfarande är trasig...
efter två och en halv vecka!!
Det börjar märkas i strumplådan framför allt...tur att jag kan tvätta lite på jobbet
men nu får faktiskt den där förbaskade reservdelen komma...!!!!


Ha det så bra mina vänner!

Louise


1 kommentar:

  1. Kram min fina vän <3 Din svärmor kommer att blomma upp och hitta tillbaka till livsglädjen <3
    Vi ses på måndag.....tjohoo....trevlig helg!
    kramkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...