söndag 28 maj 2017

Söndag...

Älskar att äta frukost på helgerna, njuta, softa, läsa, fundera lite, dricka kaffe...
Idag blev det gröt med färska jordgubbar och solrosfrön...så gott!

Dagen fortsatte i blandat tempo...vattnade pilkojan på jobbet (jag vet att man inte ska jobba på helgen men...vatten måste den ha...& det tog bara en lite stund...)
Var lite varm efter promenaden till och från jobbet så det passade mig bra att försvinna ner i tvättstugan, där var det svalt.
Det har varit en underbart skön och varm dag. J och F kom med blommor och choklad och vi åt årets första middag på altanen. Tänk så underbart med 20 grader ute när klockan nio på kvällen!



Jag är så glad och tacksam för mina fina barn som ger mig så mycket glädje och kärlek!
Ha det!
Louise ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...