tisdag 9 maj 2017

Inspirerande träning...

Jag kör vidare med min träning på gymet tillsammans med herr M. 
I augusti skaffade jag ett par träningsböcker av Olga Rönnberg. 
Jag blev väldigt inspirerad och jag körde igång träningen och följde ett av träningsprogrammen. 
Jag äter vanlig mat men försöker lägga till mer grönsaker och gör mina val när det gäller godsaker, fikabröd mm. 
Tanken är att äta så att jag är mätt för då kommer inte suget efter det där söta smygande i slutet av dagen. Det går väl inte alltid som jag tänkt men varje dag är en ny dag. 
Jag startar för det mesta dagen med havregrynsgröt med blåbär och solrosfrön tillsammans med ett kokt ägg. 

 

Min träning har börjat ge resultat, jag väger och mäter mig med jämna mellanrum och det är en skön känsla och otroligt inspirerande att se resultatet av träningen. 

Ha en skön vecka! 
Louise ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...