fredag 6 januari 2017

Börjar det nya...

året med semester...
bland det bästa jag gjort på ett tag tror jag.
Jag var i stort behov av vila och lata dagar.
Jag kan ha det svårt med just den biten men herr M 
säger att jag klarat det hyfsat bra...att bara vara...

Nyårsafton träffade vi våra vänner i deras stuga och 
njöt av en underbart god trerättersmiddag.
Tolvslaget skålade vi in i bubbelpoolen 
under mycket skratt och glädje...

På nyårsdagen tog vi en skön promenad och jag hade kameran
med för att försöka fånga lite av den fina dagen.






När vi for hem framåt kvällen kom snön och nu några dagar 
senare har vi haft rejält kallt, precis som övriga landet.

I dag är det trettondagen och några dagar 
kvar innan ledigheten tar slut.

Kylan har avtagit lite och dagens promenad var riktigt 
skön trots att det bet lite i kinderna.

Ha det så gott!

Louise



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...