söndag 19 juli 2015

Veckan...

som var gick väldigt fort, en lugn och avslappnad vecka på jobbet med några utflykter och fritidsmys med bak, pyssel och lek.

Jag besökte gymet för första gången på nästan två månader...kände mig riktigt taggad och min rehabträning blev ordentligt gjord.
Fast jag måste erkänna att rehabträna börjar bli rätt så trist nu, får bita ihop och peppa mig själv. 
I början av augusti är det återbesök på ortopeden och då hoppas jag att jag är klar med min rehab. 
Förutom stretchingen av baksida lår, den kommer nog att vara min följeslagare ett bra tag till. 

Jag träffade en kär kollega på stan i onsdag. Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Så trevligt och avkopplande...mer av det  skulle jag behöva göra. 

Helgen startade med regn och tack vare det har jag hunnit ikapp i tvättstugan. Så skönt att lyssna på något trevligt i lurarna och bara jobba på. 

Idag har vi firat fina dottern som fyllde år igår. Men då var hon upptagen med annat så det blev kalas idag istället.


Ja, det var den veckan. Jag ska jobba veckan som kommer och sedan vara ledig i två veckor! 
Ha det så fint och njut av sommaren!
Louise ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...