måndag 13 juli 2015

Tillbaka...

på jobbet efter ledigheten och det kändes helt okej trots lite "jobbångest" igår.
Jag har ju ett fantastiskt fritt jobb med daglig utevistelse.
Idag var det bra väder med en härlig sol på himlen...det gillar jag!

För första gången sedan min knäoperation cyklade jag till och från jobbet.
Inga konstigheter alls med lätta växlar så kändes det bra i knät.
Jag känner att jag är på väg tillbaka och kan snart träna som vanligt och inte bara rehabträna.

I trädgården har klematisen "Cardinal Rouge" börjat blomma.
Den har en underbar färg som inte kommer riktigt till sin rätt på bilderna.



































Tidigare i sommar blommade "Miss Bateman" också en klematis som jag köpte förra året.
Den är inte så stor ännu men hade i iallafall 3-4 vita stora, vackra blommar i år och matchar även "Cardinalen".
















Ha en bra vecka!
Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...