söndag 1 mars 2015

Vårmånad

I veckan plockade jag med mig några kvistar som låg i en stor hög utefter 
cykelbanan när jag gick hem från jobbet. 
Jag satte dem i vatten i väntan på den riktiga lövsprickningen som jag tror dröjer ett tag.
Det var lite blandat kvistarna, två av dem känner jag igen...


Björk med hänge...



Lönn med sin limegröna färg...



Och så denna okända knopp...
Jag kanske ser vad det är när den förhoppningsvis slår ut i veckan.

Min helg har varit fylld av idrott i form av VM i skidor, sonens innebandymatch 
som grabbarna vann stort och så ett eget besök på gymmet.
Nöjd med mig själv som faktiskt kom iväg...soffan såg väldigt inbjudande ut.

Ha en fin vecka och ta hand om er!

Louise

                               




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...