lördag 20 december 2014

Födelsedagen...

den stor dagen, 50års-dagen, firade jag tillsammans med herr M i vår huvudstad.
Förkylningen som jag drog på mig veckan innan fick följa med så när vi kom till Stockholm på tisdagen var jag inte världens piggaste.
Vi tog det lite lugnt på hotellrummet, en powernap, handbollsmatch på tv och ett restaurangbesök på mycket nära avstånd från hotellet och jag mådde så mycket bättre på onsdagen.

Vi promenerade, julhandlade, provade på sushi (som var helt okej att äta), tittade på folk, åt gott, vilade och njöt av att bara vara.

I torsdags var det då min stora dag. 
Efter frukosten tog vi en promenad förbi slottet och vidare till Gamla Stan. Jag förärades med en systemkamera och den ville jag ju absolut testa. 
Jag gillar miljöerna i Gamla stan, de smala gatorna, de små butikerna, restaurangerna och caféerna. 
Vi tog hos en mysig kaffepaus på Kaffekoppen som ligger vid Stora torget.
Väl hemma på hotellet öppnade vi champagnen, mmm så gott! 
Vi avslutade en härlig dag med en god middag och promenerade hem till hotellet bland alla vackra ljusdekorationer som pryder vår huvudstad.



Nu är vi hemma igen och med oss har vi sköna minnen från några fina dagar!

Ha det gott!  
Louise ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...